GLU Gaming Art & Dev
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Mini Contest] Merry 11 days of Art

3 posters

Go down

[Mini Contest] Merry 11 days of Art Empty [Mini Contest] Merry 11 days of Art

Post by M to the B Tue 18 Dec 2012 - 22:36

Alright mensen! We gaan het doen!

Jullie denken waarschijnlijk "Goh wat leuk kerst, kan ik lekker gamen en niks doen" MAAR NEE, WE GAAN TEKENEN.
edit; 3Den is ook goed!
edit; Programmeer shizzle is ook priema! laat gewoon een unity web player draaien ofzo.
edit; en game design ook ofcourse! gewoon elke dag laten zien wat je veranderd en waarom! make dat game concept pro.

Elke dag lekker knallen met die shit, minimaal 3-4uur! of gewoon iets!
Maak een thread aan op vrijdag/zaterdag met daarvoor
[11DoA] MijnNaam - LeukIets

Gewoon alles posten wat je maakt, wips, art, fotos, met je mobiel genomen, van je sketchbook.

Lets make this an awesome x-mas!
M to the B
M to the B

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 2012-11-14

Back to top Go down

[Mini Contest] Merry 11 days of Art Empty Re: [Mini Contest] Merry 11 days of Art

Post by Brenda van der Vliet Thu 20 Dec 2012 - 5:05

Als ik geen sociaal leven had, had ik hier aan mee gedaan.
Maar een leuk idee, misschien per dag een thema?

Brenda van der Vliet

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 2012-12-20

Back to top Go down

[Mini Contest] Merry 11 days of Art Empty Re: [Mini Contest] Merry 11 days of Art

Post by M to the B Thu 20 Dec 2012 - 7:46

Het idee was eigenlijk om persoonlijke groei te laten zien, dus mensen horen hun eigen thema te weten; step out of your comfort zone!

Maak dingen die je normaal niet zou maken, en oefen dingen waar je nog niet veel op geoefend heb.

Ik zal me voornamelijk bezig houden met character animation en Isometric 2D game art bijvoorbeeld.
M to the B
M to the B

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 2012-11-14

Back to top Go down

[Mini Contest] Merry 11 days of Art Empty Re: [Mini Contest] Merry 11 days of Art

Post by Brenda van der Vliet Fri 21 Dec 2012 - 5:28

Dus persoonlijke groei kan niet als de ander je thema bedenkt?
Het lijkt mij juist wel handig, omdat er waarschijnlijk veel mensen zijn die 'in opdracht van' gaan werken.
Dan is het ook nog handig als ze daadwerkelijk een opdracht uit kunnen voeren, en hoe origineel ze met een onderwerp om kunnen gaan.


Brenda van der Vliet

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 2012-12-20

Back to top Go down

[Mini Contest] Merry 11 days of Art Empty Re: [Mini Contest] Merry 11 days of Art

Post by M to the B Fri 21 Dec 2012 - 7:52

Dat zeg ik niet, maar we hebben al een "in opdracht van", wat dus de wekelijkse art contest is (die helaas niet meer doorgaat), maar die kan weer opgepakt worden.

maar we hebben nu allemaal op stage gezeten, dus ik dacht dat het juist awesome was dat we nu de kans pakken om zelfverbetering op te doen voor dingen waar we nog niet zo goed in zijn.

Daarintegen als je echt een stemmetje wilt horen van wat je moet maken heb je altijd nog random generators Smile
M to the B
M to the B

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 2012-11-14

Back to top Go down

[Mini Contest] Merry 11 days of Art Empty Re: [Mini Contest] Merry 11 days of Art

Post by Hav0cc Sun 23 Dec 2012 - 0:33

Als dit een beetje aanslaat en het gaat er weer een beetje door leven op t forum, komen er weer weekly comps (Y)
Hav0cc
Hav0cc

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 2012-11-14
Leeftijd : 31

http://hav0ccdesign.tumblr.com/

Back to top Go down

[Mini Contest] Merry 11 days of Art Empty Re: [Mini Contest] Merry 11 days of Art

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum